ПОТРЕБИТЕЛ
|
|
Последно актуализирано: 31 януари 2018 г.
|
|
Това Лицензионно споразумение с краен потребител (това „Споразумение“) е правно споразумение между (i) Вас (физическо лице или отделно юридическо лице), и (ii) Клаймът Корпорейшън Интернешънъл СА (The Climate Corporation International SA), Руе дю Саблон 2-4, 1110, Морж, Швейцария („ние“, „нас“ или „Клаймът“). Със свалянето, инсталирането, активирането или използването по друг начин на Продуктите на Клаймът, Вие декларирате и гарантирате, че (а) сте поне на 18-годишна възраст или пълнолетна възраст според мястото, където живеете, (б) че действате с търговска цел и (в) че имате правото и правомощията да сключите това Споразумение, и се съгласявате да сте обвързан от тези срокове и условия, включително Уведомлението за защита на личните данни на Клаймът. Ако сключвате това Споразумение от името на дружество или друго юридическо лице, декларирате, че можете да обвързвате това юридическо лице, в който случай „Вие“ или „Ваш“ ще се отнася до това юридическо лице.
|
Продуктите на Клаймът предоставят информация, прогнози, предписания или други препоръки, основани на модели и ресурси на трети лица, както и Данни, предоставени от Вас или Ваше оборудване. Нашите услуги, модели, данни и препоръки може да се променят с времето. Индивидуалните резултати може да се различават, тъй като времето, условията на отглеждане и земеделските практики се различават за различните производители, места и години. Въпреки че се опитваме да Ви предоставим подходяща информация, прогнози, предписания или други препоръки, ние не гарантираме тяхното съответствие с Вашите конкретни цели. Не гарантираме никакви резултати и нито един от Продуктите на Клаймът или Генерираните данни не трябва да се използват като заместител на добрите земеделски практики, включително внимателно наблюдение на място, или като единствено средство за извършване на земеделие, управление на риска или взимане на финансови решения. Препоръчваме Ви да се консултирате с Вашия агроном, брокер на стоки и други специалисти по обслужването, преди да вземете решения за финансово управление, управление на риска и земеделие.
|
|
Обхват на това Споразумение
|
Настоящото Споразумение определя по какъв начин можете и не можете да използвате предоставените или лицензирани от нас Продукти на Клаймът и какво ще направим и няма да направим във връзка с Вашето ползване, както и други важни правни ограничения и задължения. Докато някои Продукти на Клаймът могат да Ви бъдат предоставени или лицензирани безплатно, Вие или Вашият търговски представител ще трябва да направите поръчка за определени платени Продукти на Клаймът. Поръчката Ви ще стане активна само ако я приемем.
|
|
Вашето ползване на Продуктите на Клаймът
|
Какво може да правите:
|
- Докато спазвате условията на това Споразумение, Вие и лицата, които работят за Вас може да използвате Продуктите на Клаймът за Ваши вътрешни нужди единствено във връзка с Вашите земеделски дейности.
|
- Продуктите на Клаймът са лицензирани, а не продадени на Вас.
|
- Ако сте поръчали платен Продукт на Клаймът, можете да използвате този Продукт на Клаймът само докато не изтече абонамента Ви за този Продукт на Клаймът.
|
- Моля, вижте раздела по-долу, озаглавен „Автоматично подновяване на абонамента, Абонаментни такси и Плащане“ за повече информация относно такси, плащане и автоматично подновяване на Вашите абонаменти.
|
- Насърчаваме Ви да ни уведомите как се справяме или как се чувствате по отношение на Продуктите на Клаймът, като ни изпратите електронна поща на адрес: support@climate.com.
|
|
Какво се съгласявате да правите:
|
- да предоставяте верни, надеждни и подходящи Данни
|
- да се погрижите лицата, които работят за Вас да спазват това Споразумение
|
- да поддържате Вашият профил и информация за плащане актуални
|
- да управлявате всички пароли за Вашите упълномощени потребители и незабавно да ни информирате, ако смятате, че Вашият профил вече не е поверителен
|
|
Какво не можете да правите:
|
- да възлагате, прехвърляте или сублицензирате това Споразумение или правата, предоставени от нас в това Споразумение
|
- да продавате, отдавате под наем, давате назаем, лицензирате, разпространявате, преразпространявате, копирате, публично изпълнявате или показвате, предавате или публикувате който и да е от Продуктите на Клаймът или Генерираните данни
|
- да изменяте, редактирате, приспособявате, променяте, превеждате, приемате, прехвърляте, подобрявате, разрушавате, скрейпвате (чрез спайдъринг, кроулинг или подобните на тях), прилагате обратно инженерство или разглобявате Продукти на Клаймът или всякакъв код, програма или софтуер, представляващ която и да е част от Продуктите на Клаймът, освен и единствено до степен иначе позволена от приложимото право
|
- да използвате Продуктите на Клаймът на сушата или оборудване, което не притежавате или нямате право да използвате или управлявате
|
- да използвате Продуктите на Клаймът или Генерирани данни от името на което и да е трето лице, включително като „бюро за услуги“ или с подобни функции
|
- да използвате други Продукти на Клаймът или Генерирани данни, различни от тези, които са позволени с това Споразумение, включително, но не ограничено до използването им за:
|
- разработване, оценяване, потвърждаване или подобряване на конкурентен продукт или услуга, или да направите конкурентни сравнения, освен и единствено до степен иначе позволена от приложимото право
|
- създаване на производни произведения
|
- измъчване, злоупотребяване, следене, заплашване, клевета или по друг начин нарушаване или смущаване правата на някого или публикуване на материали, които са неистински, клеветнически, обезпокоителни или неприлични
|
- да премахвате или променяте каквито и да е маркировки или бележки относно нашите права на собственост или на нашите лицензодатели
|
- да нарушавате или заобикаляте, или правите опити за това, всякакви функции за сигурност на Продуктите на Клаймът, включително опити за получаване на достъп или използване на част от Продуктите на Клаймът, за които не сте платили надлежно всички дължими и приложими такси
|
- да използвате или по друг начин внасяте, изнасяте или повторно изнасяте Продукти на Клаймът или Генерирани данни по всякакъв начин, който нарушава каквито и да е приложими закони и програми за сигурност
|
- По-конкретно, но без ограничение, Продуктите на Клаймът не могат да бъдат експортирани или ре-експортирани (а) в страни, на които е наложено ембарго от САЩ, (б) на когото и да е от списъка на Специално Посочените Лица (Specially Designated Nationals) на Министерство на финансите на САЩ или Списъка на Лицата с наложен отказ (Denied Person’s List) на Министерство на търговията на САЩ или Списъка на юридическите лица с наложен отказ (Denied Entity List), или където и да е в друг подобен списък, публикуван от компетентен орган в ЕС/ЕИП или Швейцария или (в) в нарушение на Регламент на Европейския съюз (ЕС) 428/2009 или Швейцарския Закон за контрол на стоките (Swiss Goods Control Act (GCA)) или подобни закони и подзаконови актове в други държави, които може да изискват от САЩ или други правителства одобрение за всякакви повторни изнасяния или повторни прехвърляния. С използването на Продукта на Клаймът, Вие декларирате и гарантирате, че не се намирате в никоя такава страна от (а) посочените по-горе, в никакъв списък от (б) изброените по-горе, нито действате в нарушение на (в) по-горе, и че Вие не си сътрудничите с лице, което е в такава страна от (а) по-горе, в такъв списък от (б) по-горе или което действа в нарушение на (в) по-горе.
|
Ако направите някое от гореизброените, може да спрем или да прекратим достъпа Ви до Продуктите на Клаймът и няма да бъдем отговорни по никакъв начин за Вашите действия.
|
|
Права и задължения на Клаймът
|
Какво може да правим:
|
- Ще направим Продуктите на Клаймът достъпни за поръчване, абониране или лицензиране чрез нашия отдел по продажби или чрез оторизирани трети лица дилъри, агенти или представители.
|
- Може да предоставим актуализации, подобрения, версии и поправки на Продуктите на Клаймът.
|
- Трябва да си инсталирате и да използвате най-актуалната версия на Продуктите на Клаймът.
|
- Всякаква актуализация може да доведе до промяна или прекратяване на характеристики на Продуктите на Клаймът.
|
- Ние ще Ви информираме за всякакви промени в Продуктите на Клаймът, които смятаме, че значително влошават Вашето ползване на Продуктите на Клаймът.
|
- Освен ако се изисква от приложимото право, ние няма да носим отговорност по никакъв начин за използването на стари версии на Продукт на Клаймът.
|
- Може да използваме Вашата обратна връзка относно Продуктите на Клаймът за всяка разумна цел.
|
- Ако се свържете с нас, може да потвърдим самоличността Ви, за да сме сигурни, че сте този, когото казвате, и за да пазим по-добре Вашата поверителност.
|
|
Вашата Информация и Данни:
|
- Като качвате, въвеждате, предавате, съхранявате или по друг начин предоставяте Данни на Продуктите на Клаймът, Вие се съгласявате, че сме получатели на Вашите Данни и може да използваме, показваме, изпълняваме, възпроизвеждаме, променяме и разпространяваме такива Данни във връзка с Продуктите на Клаймът и без да Ви заплащаме никакви възнаграждения.
|
- Ще събираме, използваме и споделяме Вашата информация в съответствие с нашето Уведомление за защита на личните данни (както е изменена към съответния момент), която е включена чрез препратка към и е част от това Споразумение.
|
- Насърчаваме Ви редовно да посещавате нашата интернет страница на https://www.climatefieldview.de/legal/datenschutzerklarung, за да виждате последните условия в Уведомлението за защита на личните данни. Също така можем да Ви изпратим копие от Уведомлението за защита на личните данни, ако пожелаете.
|
- В случай че проактивно искате, можете да дадете на Вашия Търговски представител и на други трети лица достъп до определени Данни и Генерирани данни в профила си.
|
- Можете да предоставите или да отнемете този достъп по всяко време от настройките на профила си, като се свържете с Обслужване на клиенти на Клаймът на +49 211 95985812, или като ни изпратите електронна поща на support@climate.com или писмено Известие, както е описано в раздел „Известие и Електронни съобщения“ по-долу.
|
- Ако ни изпратите искане за поддръжка на продукт, което се отнася до оборудване, хардуерен или софтуерен продукт на трето лице, може да споделим Вашите Данни и всички други данни, генерирани или предадени от или чрез това оборудване, хардуерен или софтуерен продукт с доставчика на такова оборудване, хардуерен или софтуерен продукт единствено, когато е необходимо, за да разреши искането за поддръжка на продукта, при условие, че този доставчик се съгласява да не използва или разкрива Вашите Данни, освен за да разреши искането за поддръжка на продукта.
|
- Ако не искате да споделяме Ваши Данни с доставчик на Вашето оборудване, хардуерен или софтуерен продукт от трети лица, моля, свържете се с Обслужване на клиенти на Клаймът на +49 211 95985812 или ни изпратете електронна поща на support@climate.com или писмено Известие, както е определено в раздела, озаглавен „Известие и Електронни съобщения“ по-долу. Моля, обърнете внимание, че ако не ни позволявате да споделяме Ваши Данни с доставчик на оборудване, хардуерни или софтуерни продукти от трети лица може да бъде по-трудно за Клаймът или за доставчика да отстрани неизправностите и да разреши Вашия проблем ефективно.
|
|
Закон за авторските права в цифровото хилядолетие (DMCA):
|
- Спазваме разпоредбите на Закона за авторските права в цифровото хилядолетие, приложими към доставчици на интернет услуги (17 U.S.C. §512, както е изменена), Директивата на ЕС относно авторското право (Директива 2001/29/EC) и швейцарският Закон за авторското право и ще предприемем необходимите стъпки, за да премахнем съдържание, публикувано от трети лица на Продуктите на Клаймът, което нарушава правата на интелектуална собственост на което и да е трето лице.
|
- Ако имате оплакване, свързано с права на интелектуална собственост, относно материали, публикувани на Продуктите на Клаймът, можете да се свържете с нашия Упълномощен агент на следния адрес:
|
Клаймът Корпорейшън
На вниманието на: Правен отдел (Уведомления за авторски права)
201 3-та улица, ап. 1100
Сан Франсиско, СА 94103
САЩ
Електронна поща: copyright@climate.com
|
|
|
Собственост
|
- Спрямо Клаймът и Вас, ние сме единственият собственик на Продуктите на Клаймът и Генерираните данни, както и на всички свързани технологии и права на интелектуална собственост, и запазваме всички права в и за Продуктите на Клаймът и Генерираните данни. Не Ви предоставяме никакви права или лицензи по никоя от нашите технологии или права на интелектуална собственост, освен ако не са изрично предоставени в това Споразумение.
|
|
Автоматично подновяване на абонамента, Абонаментни такси и Плащане
|
Автоматично подновяване на абонамента и отмяна:
|
- Освен ако не е изрично предвидено в приложимата поръчка, Вашето ползване и/или достъп до Продуктите на Клаймът е лицензирано като абонамент.
|
- Освен ако не е посочено друго в приложимата поръчка, всеки платен абонамент за Продукти на Клаймът, ще се подновява автоматично в края на първоначалния си срок и всяка следваща година.
|
- Можете да изберете да отмените автоматичното подновяване на абонамента си по всяко време до 5 работни дни преди срока на текущия Ви абонамент да бъде подновен. Моля, свържете се с Обслужване на клиенти на Клаймът на тел. +49 211 95985812 по време на редовните работни часове (7:00 до 18:00 часа Централно европейско време (CET)), за да отмените автоматичното подновяване на абонамента си.
|
- Ако отмените автоматичното подновяване на абонамента си най-малко 5 работни дни преди края на текущия абонаментен срок, Вашият абонамент ще приключи в края на този срок.
|
|
Абонаментни такси:
|
- Цените за платени абонаменти за Продукти на Клаймът могат да се променят в бъдеще. Освен ако не е предвидено друго в приложимата поръчка, абонаментните такси за всеки подновяван абонамент ще бъдат приложимите каталожни цени за такъв Продукт на Клаймът в сила при подновяване на абонамента.
|
- Освен ако изрично не е предвидено в приложимата поръчка, подновяването на абонаментите на промоционални или еднократни цени ще бъде на нашата приложима каталожна цена, действаща към момента на подновяването.
|
- Независимо от каквото и да било в обратен смисъл, всяко подновяване, в което са се променили предоставяните услуги или площта от предишния абонаментен период, може да доведе до преоценка в момента на подновяване, независимо от цената през предходния абонаментен период.
|
- Ако цената на платения Ви абонамент за Продукт на Клаймът се промени за срока на подновяване, ние ще Ви уведомим предварително за приложимия срок за подновяване.
|
- Ако не сте съгласни с промяната на таксата, Вашето единствено и изключително средство е да отмените автоматичното подновяване на абонамента си, като се свържете с Обслужване на клиенти на Клаймът на тел. +49 211 95985812 по време на редовните работни часове (7:00 до 18:00 ч. (Централно Европейско време (CET)) в рамките на 30 дни от съобщението за всяка промяна на таксата.
|
|
Плащане:
|
- Вие се съгласявате да платите: (i) когато са дължими, всички суми, посочени в приложимата поръчка за всеки платен Продукт на Клаймът и (ii) при подновяване, приложимите абонаментни такси за всеки подновен абонамент за Продукт на Клаймът.
|
- Абонаментните такси и цените на Продуктите на Клаймът, посочени в поръчка, и за всякакви подновени абонаменти за Продукт на Клаймът не включват данъци и ще носите отговорност за всички приложими данъци, с изключение на данъците, основаващи се на доходите на Клаймът. Ако имаме правно задължение да плащаме или събираме каквито и да било данъци, за които отговаряте, ще бъдете задължени да ни платите тази сума, освен ако не ни предоставите валидно удостоверение за освобождаване от данъчно облагане, постановено от съответния данъчен орган.
|
- Освен ако не е посочено друго, просрочените суми ще натрупват лихва в размер на по-малкото от 1,5% на месец или най-високата позволена от закона ставка.
|
- Ако сте ни предоставили данните си за плащане (включително информация за кредитни карти, дебитни карти или банкови сметки), Вие ни разрешавате да Ви таксуваме според начина Ви на плащане за таксите, дължими за използването на Продуктите на Клаймът.
|
- Може да предоставим на трети лица Вашата информация за плащане, и свързаните с нея лични данни за целите на обработването на плащанията и предотвратяването на измами.
|
- Ще ни предоставите валидна и актуална информация за плащане.
|
- Може да поискаме предварително потвърждение за Вашата сметка с кредитна или дебитна карта, за да се уверим, че картата е валидна и разполага с необходимите средства или кредит за покриване на Вашето плащане.
|
- Ако плащането не премине успешно по някаква причина, Вие оставате отговорни за всички несъбрани суми.
|
- Можете да редактирате информацията си за плащане по всяко време в настройките на профила си, като се свържете с Обслужване на клиенти на Клаймът на тел. +49 211 95985812 или чрез изпращане на електронна поща на support@climate.com или писмено Известие до нас, както е посочено в раздела, озаглавен "Известие и Електронни съобщения" по-долу.
|
- Можете да отложите плащане за такси, които основателно и добросъвестно оспорвате като дължими, но трябва да заплатите всички безспорни такси.
|
- Трябва да ни уведомите писмено за всякакви такива оспорени такси в рамките на 15 дни от датата на фактурата и да ни предоставите писмени подробности за това защо оспорвате фактурата.
|
- След като получим известие за спора, ние ще работим с Вас добросъвестно, за да разрешим спора.
|
- Ако плащането на абонаментната такса е забавено, може да спрем достъпа до профила Ви, докато тези суми не бъдат изплатени в пълен размер.
|
|
Друга важна правна информация
|
Ограничения на отговорността и вреди при използването на Продукти на Клаймът:
|
- Използването на Продуктите на Клаймът и Генерираните данни е на Ваш риск.
|
- Не обещаваме, че използването на Продуктите на Клаймът ще бъде непрекъснато или че Продуктите на Клаймът или Генерираните данни ще отговарят на Вашите изисквания, ще бъдат точни или ще бъдат без грешки.
|
- Продуктите на Клаймът и всички извършени услуги или Генерирани данни, предоставени от или чрез Продуктите на Клаймът, включително, без ограничение, информация, прогнози, предписания или други препоръки, се предоставят "както са" и "както са налични", с всички грешки и без никаква гаранция, както изрична, така и подразбираща се или законова, като например гаранции за получен добив, продаваемост, задоволително качество, годност за определена цел, спокойно ползване или ненарушаване на правата на трети лица, всички от които са изрично изключени.
|
- Никаква устна или писмена информация или съвети, дадени от нас или от нашите упълномощени представители трети лица, няма да създадат гаранция.
|
- Ограниченията и изключванията в настоящото Споразумение ще се прилагат независимо от евентуално неизпълнение на основната цел на всяко ограничено средство за защита.
|
- Някои юрисдикции не позволяват изключването на подразбиращи се гаранции или ограничения на приложимите законови права на потребителя, така че посочените по-горе изключения и ограничения може да не важат за Вас.
|
- Клаймът и свързаните с нас дружества и дружество-майка, както и всеки от нашите служители, длъжностни лица, управители, акционери, агенти, правоприемници, лицензодатели или подизпълнители, няма да носят отговорност за загуби или вреди, включително загуба на печалба, загуба на култури или добив, загуба на данни, прекъсване на дейността или каквито и да било други вреди или загуби, понесени в резултат на използването или невъзможността за ползване на Продуктите на Клаймът или взето решение или каквито и да било действия, предприети от Вас в зависимост от Продуктите на Клаймът, Генерираните данни или други резултати, получени от тяхното използване.
|
- Определени функции на Продуктите на Клаймът могат да Ви позволят да качите или по друг начин да предоставите Данни на Продуктите на Клаймът. Вие носите цялата отговорност за Данните и последствията от качването или по друг начин предоставянето на Данни на Продуктите на Клаймът.
|
- Не сме отговорни и няма да носим никаква отговорност, произтичаща от или свързана с Данни, които не са Ваша собственост, нито каквото и да било разкриване или използване на Вашите Данни или Генерирани данни от трето лице, на което сте предоставили достъп до Вашия Продукт на Клаймът или информация.
|
- Не носим отговорност за закъснения, ограничения, неуспешни доставки, загуби или вреди в резултат от прехвърлянето и предаването на данни чрез комуникационни средства, включително интернет.
|
- Нито Вие, нито Клаймът, няма да бъде отговорен за каквито и да е косвени, случайни, наказателни, специални или последващи вреди, произтичащи от или свързани с който и да е Продукт на Клаймът или Генерирани данни, или за каквито и да било искове от трети лица.
|
- Максималната отговорност, произтичаща от или във връзка с настоящото Споразумение или с всеки Продукт на Клаймът или Генерирани данни, ще бъде действителната сума, която сте ни платили за такъв Продукт на Клаймът през 12-те месеца, предхождащи датата, на която е възникнала съответната претенция.
|
- Нито едно от ограниченията на отговорността и вредите, посочени в този раздел, озаглавен "Ограничения на отговорността и вредите при използването на Продукти на Клаймът", няма да се прилага, ако и доколкото вредите са причинени от груба небрежност или умишлено неправомерно поведение от страна на ръководството на Клаймът.
|
- Освен ако не е забранено от приложимото законодателство, ако иск или съдебен процес, произтичащ от или свързан с настоящото Споразумение, или Продукт на Клаймът или Генерирани данни не е започнал в рамките на една (1) година от възникване на претенцията, тази претенция се погасява.
|
|
Неустойка:
|
- Вие се съгласявате да защитите, освободите от отговорност и обезщетите Клаймът, нашето дружество-майка и свързаните с нас дружества, и всеки от нашите служители, длъжностни лица, управители, акционери, агенти, правоприемници, лицензодатели и подизпълнители от и срещу всяка претенция, отговорност, загуба или разход, включително разумни адвокатски хонорари, произтичащи от или свързани с:
|
- Вашия достъп до или използване на Продуктите на Клаймът или Генерираните данни, освен ако такава претенция, отговорност, вреда, загуба или разход е резултат от или е причинена от груба небрежност или умишлено неправомерно поведение от страна на Клаймът
|
- Ваше нарушение на която и да е част от настоящото Споразумение или приложим закон или подзаконов акт
|
- Ваше нарушение на правото на трето лице, включително право на интелектуална собственост
|
- Всички спорове или въпроси между Вас и трето лице
|
- Запазваме си правото, за своя сметка, да поемем изключителната защита и контрол по всеки друг въпрос, който подлежи на обезщетение от Вас (без да ограничаваме задълженията Ви за изплащане на обезщетение по отношение на този въпрос), и в този случай Вие се съгласявате да си сътрудничите с нашата защита по тази претенция.
|
|
Услуги на трети лица:
|
- Вие носите цялата отговорност за всички изисквания за достъп или използване на Продуктите на Клаймът чрез Вашето мобилно устройство, интернет доставчик или доставчик на телекомуникационни услуги или условията, свързани с използването на необходимия допълнителен софтуер.
|
- Продуктите на Клаймът могат да съдържат определен софтуер на трети лица, предоставен под отделни лицензи, както е описано на адрес https://climate.com/legal/open-source, или да разрешава достъп до интернет страници, услуги, съдържание или материали на трети лица.
|
- Сроковете и условията на приложимия лиценз определят използването на софтуер, интернет страници, услуги, съдържание или материали на трети лица.
|
- Вие поемате всички рискове и ще носите цялата отговорност за получаването на всички необходими права и лицензи за всяко използване или достъп до софтуер, интернет страници, услуги, съдържание или материали на трети лица.
|
|
Влизане в сила и прекратяване:
|
- Настоящото Споразумение ще влезе в сила, когато за първи път посочите приемането на това Споразумение или на датата на влизане в сила, посочена във Вашата приложима поръчка, в зависимост от това кое от двете е по-рано.
|
- Можете да прекратите това Споразумение (да затворите профила си) или да отмените поръчка за платен Продукт на Клаймът по всяко време с известие до нас.
|
- Ако анулирате поръчка за платен Продукт на Клаймът в рамките на 30 дни от датата на съответната поръчка или ако друго е разрешено от това Споразумение, ние ще възстановим сумите, които вече сте платили във връзка с тази поръчка.
|
- Ако анулирате поръчка за платен Продукт на Клаймът повече от 30 дни след съответната дата на поръчка, ще бъдете отговорни за всички такси за абонамент по отношение на тази поръчка и няма да имате право на никакви кредити или възстановяване на суми на такова прекратяване за предплатени, но неизползвани Продукти на Клаймът.
|
- Всяко такова анулиране автоматично ще прекрати настоящото Споразумение по отношение на Продукта на Клаймът, свързан с тази поръчка, при спазване на разпоредбите за оставане в сила в това Споразумение.
|
- Вие или Клаймът може да прекрати настоящото Споразумение, ако другата страна съществено наруши настоящото Споразумение и не успее да отстрани нарушението в рамките на 30 дни от уведомлението за такова нарушение.
|
- Ако прекратите това Споразумение поради нарушение на Клаймът, ние ще възстанови сумите, които вече сте платили за всички активни абонаменти или поръчки към момента на прекратяване. Ако Клаймът прекрати това Споразумение поради Ваше нарушение, Вие ще бъдете отговорни за всички такси за абонамент за активни абонаменти или поръчки към момента на прекратяване и няма да имате право на никакви кредити или възстановяване на суми в резултат на такова прекратяване за предплатени, но неизползвани Продукти на Клаймът.
|
- Може да прекратим настоящото Споразумение по отношение на всеки Продукт на Клаймът, ако: (i) вече не предлагаме Продукта на Клаймът, в който случай ние ще кредитираме или ще възстановим сумите, които вече сте платили за предплатен, но неизползван Продукт на Клаймът; (ii) не плащате приложимите суми навреме; (iii) продължителното ползване на Продукта на Клаймът нарушава настоящото Споразумение или приложимото законодателство или подзаконови актове; или (iv) смятаме, че профилът Ви е бил достъпен без ваше разрешение.
|
- Ако ние или Вие прекратите това Споразумение или отмените поръчка по отношение на който и да е Продукт на Клаймът, тогава вашето право за използване или достъп до такъв Продукт на Клаймът ще бъде незабавно прекратено и Вие незабавно трябва да преустановите използването на такъв Продукт на Клаймът (ако имате софтуера) или няма да имате повече достъп до или да използвате такъв Продукт на Клаймът (ако е услуга), според случая.
|
|
Ред на предимство; Цялостно споразумение:
|
- Условията на поръчката за Продукт на Клаймът ще определят несъвместимите условия в настоящото Споразумение, но само по отношение на Продуктите на Клаймът в такъв ред. Вие и Клаймът може също да сключите отделен подписан договор, който да урежда използването на Продукт на Клаймът. В този случай редът на предимство само по отношение на този Продукт на Клаймът ще бъде: (1) подписаният договор, (2) приложимата поръчка и (3) настоящото Споразумение.
|
- Настоящото Споразумение, заедно с Уведомлението за защита на личните данни, всички поръчки за всякакви Продукти на Клаймът, всеки отделно подписан договор, уреждащ използването на Продукт на Клаймът и всички други свързани документи и приложения, представлява цялото споразумение между Вас и Клаймът, свързано с Вашето ползване на Продуктите на Клаймът и заменя всички други договори, съществуващи преди това между Вас и Клаймът, във връзка с ползването на Продуктите на Клаймът.
|
|
Други условия:
|
- Страните ще действат съгласно настоящото Споразумение като независими изпълнители. Настоящото Споразумение не създава съвместно предприятие, събирателно дружество или официална бизнес организация от какъвто и да е вид. Настоящото Споразумение е обвързващо, в полза на и е изпълнимо от страните и съответно от техните наследници, изпълнители, правоприемници и възложители. Неприложимостта на която и да е разпоредба няма да засегне друга разпоредба на настоящото Споразумение и всички неприложими разпоредби ще бъдат ограничени или елиминирани в минималната необходима степен. Невъзможността да се приложат или упражнят каквито и да било права по това Споразумение няма да се тълкува като отказ от бъдещо изпълнение или бъдещо упражняване на такова право. Всички права и средства за защита по настоящото споразумение са кумулативни и в допълнение към всички други права и средства за правна защита, предоставени по закон. Тези разпоредби, чийто контекст показва, че са предназначени да останат в сила, ще останат в сила при прекратяване или изтичане на сроковете на настоящото Споразумение.
|
- В случай на несъответствие между версиите на английския език и немски език на настоящото Споразумение, версията на английски език има предимство.
|
|
Приложимо право и Разрешаване на спорове:
|
- Настоящото Споразумение и всяко поведение, спорове и претенции, свързани с настоящото Споразумение, ще се уреждат от законите на Швейцария, без позоваване на принципите за стълкновение на закони.
|
- Всеки спор, възникнал във връзка с настоящото Споразумение, трябва да бъде предявен в съдилищата в Лозана, Швейцария.
|
- Клаймът може въпреки това да предявява искове в други компетентни съдилища, включително, без ограничение, в страната, в която имате седалище, или за физически лица – регистрирано местопребиваване.
|
- Единният закон за сделки с компютърни данни и Конвенцията на ООН относно договорите за международна продажба на стоки са изрично изключени.
|
|
Непреодолима сила
|
- С изключение на задълженията за плащане, нито Вие, нито Клаймът няма да е в нарушение на това Споразумение или отговорен за вреди, причинени от забавяне или неизпълнение на някое от задълженията му по това Споразумение поради обстоятелства извън контрола на страната, която претендира за това.
|
|
Актуализации на това Споразумение
|
- Може да променим това Споразумение по всяко време и ще се опитаме да Ви уведомим колкото е възможно по-скоро, когато сме направили някакви промени, например чрез изпращане на електронна поща до Вас, като публикуваме известие на Продуктите на Клаймът или друг подобен начин. Можете да видите най-актуалната версия на това Споразумение на: https://www.climatefieldview.de/legal/endnutzer-lizenzvertrag. „Последно актуализирана“ легенда в горната част на тази страница показва кога последно е преработено настоящото Споразумение.
|
- Освен ако не е предвидено друго в приложимото законодателство, всички промени в това Споразумение ще влязат в сила на по-ранната дата от: (а) момента, когато първо посочите приемането на промените, включително, без ограничение, първото използване на Продуктите на Клаймът с известие за такива промени, или (б) 30 дни след публикуването или разпространението на преработеното Споразумение и тези промени ще се отнасят до използването от Ваша страна на Продуктите на Клаймът след датата на влизане в сила на преработеното Споразумение. Ако не желаете да приемате новото Споразумение, трябва да преустановите ползването на Продуктите на Клаймът.
|
- Ако се изисква от приложимото законодателство, ние ще Ви изпратим известие, в което да посочите новия език (или оригиналния език и предложените промени), датата на влизане в сила на тези промени и Вашите права да откажете промените най-малко 30 дни преди промените да влязат в сила. Ако не сте съгласни с промените, трябва да преустановите ползването на Продуктите на Клаймът и да отмените абонамента си без разходи, неустойки или обезщетения при анулиране, като ни изпратите известие в този смисъл не по-късно от 30 дни след влизането в сила на промените.
|
|
Допълнителни изисквания за Приложението на Епъл
|
- Ако използвате Продукти на Клаймът чрез мобилен софтуер за приложения на Епъл Инк. ("Епъл") устройство, включително iPhone, iPod touch или iPad устройства ("Приложение на Епъл"), Вие потвърждавате и приемате следното: (i) това Споразумение е само между Вас и Клаймът, а не с Епъл, а Епъл не носи отговорност за продуктите на Приложението на Епъл или Продуктите на Клаймът; (ii) Епъл няма никакво задължение да предоставя каквито и да е услуги за поддръжка и обслужване по отношение на Приложението на Епъл; (iii) можете да използвате Приложението Епъл на всяко устройство на Епъл, което притежавате или управлявате и както е разрешено от Условията за ползване, посочени в Общите условия на Магазина в Приложението на Епъл; (iv) в случай на неизпълнение на съответната гаранция от Приложението на Епъл, можете да уведомите Епъл и Епъл ще Ви възстанови всяка приложима покупна цена за Приложението на Епъл; и в максималната степен, разрешена от приложимото право, Епъл няма друго гаранционно задължение по отношение на Приложението на Епъл; (v) Клаймът (а не Епъл) е отговорен за всякакви искове от Вас или трети лица, свързани с Приложението на Епъл или Вашето притежание и/или използването на Приложението на Епъл, включително: (1) искове за отговорност за продукти; (2) всеки иск във връзка с това, че Приложението на Епъл не отговаря на приложимите законови или регулаторни изисквания; и (3) искове, произтичащи от закрилата на потребителите или подобно законодателство; (vi) в случай че трето лице твърди, че Приложението на Епъл и/или Вашето притежание и използване на Приложението на Епъл нарушава правата на интелектуална собственост на трето лице, Клаймът (а не Епъл) отговаря за разследването, защитата, уреждането и освобождаването от претенцията, доколкото такова задължение съществува; (vi) Епъл и дъщерните дружества на Епъл са трети лица, ползващи се от настоящото Споразумение, и след като приемете това Споразумение, Епъл ще има правото (и ще се счита, че е приел правото) да приложи настоящото Споразумение срещу Вас като трета страна по настоящото Споразумение само по отношение на настоящия параграф; (vii) Вие декларирате и гарантирате, че (1) не се намирате в страна, която е обект на ембарго на правителството на САЩ или която е определена от правителството на САЩ като "страна, поддържаща тероризма"; и (2) не сте изброени в списъка на правителствата на САЩ за забранени или ограничени страни.
|
|
Известие и Електронни съобщения
|
- Всяко приложимо известие, разкриване, упълномощаване, потвърждение или друг документ, който се изисква да бъде даден или предоставен ("Известие"), ще бъде писмено и ще бъде изпратено по пощата или по електронната поща (когато е разрешено). Приемащата страна ще се счита, че е получила такова Известие при доставка или предаване или, в случай на електронна поща, 48 часа след изпращане на писмото.
|
- Известието до нас следва да се изпрати на:
|
Клаймът Корпорейшън
На вниманието на: Правен отдел (Уведомления за авторски права)
201 3-та улица, ап. 1100
Сан Франсиско, СА 94103
САЩ
Електронна поща: copyright@climate.com
|
- Чрез инсталирането, изтеглянето, активирането или използването на Продукт на Клаймът Вие изрично се съгласявате и приемате, че можем да Ви изпратим всички Известия по електронен път на основния Ви електронен адрес, предоставен във Вашия профил.
|
- Всички Известия, споразумения, оповестявания или други съобщения, които Ви изпращаме по електронен път, ще отговарят на всички изисквания за правна комуникация, включително, че такива съобщения ще бъдат писмени.
|
- По всяко време можете: (1) да поискате безплатно на хартиен носител копие от всяко Известие, дадено или предоставено безплатно от нас и/или (2) да оттеглите Вашето съгласие да получавате бъдещи Известия по електронен път. Моля, свържете се с Обслужване на клиенти на Клаймът на тел. +49 211 95985812 или изпратете електронна поща на support@climate.com или писмено Известие до нас на посочения по-горе адрес с такива искания и посочете пощенския си адрес за Известията.
|
- Ваше задължение е да поддържате основния си електронен адрес актуален, за да можем да общуваме с Вас по електронен път.
|
- Ако изпратим Известие до обявения основен електронен адрес и Вашият първичен обявен електронен адрес е неправилен, остарял, блокиран от Вашия доставчик на услуги или ако по друг начин не можете да получавате електронни съобщения, ние ще считаме, че сме Ви предоставили Известието.
|
- Може да се наложи да ни добавите към Вашите контакти или адресна книга за електронна поща, за да можете да получавате Известията, които Ви изпращаме.
|
- Ако електронните Известия, изпратени до Вас, се връщат поради невалиден електронен адрес, може да сметнем, че профилът Ви е неактивен и няма да можете да извършвате никаква дейност, използвайки профила си, докато не получим валиден електронен адрес от Вас.
|
- Ако искате да промените своя електронен адрес, на който трябва да изпращаме електронни Известия, можете да:
|
- ни изпратите електронно съобщение на support@climate.com, а в съдържанието на такова искане, посочете предишния си електронен адрес и новия си електронен адрес; или
|
- актуализирате основния си електронен адрес по всяко време във Вашия профил.
|
|
Електронно договаряне:
|
- Инсталирането, изтеглянето, активирането или използването на Продуктите на Клаймът и интернет сайтовете за поръчване на такива Продукти на Клаймът включва компетентността и способността да сключвате споразумения и/или да извършвате сделки по електронен път. ВИЕ ПРИЕМАТЕ, ЧЕ СЛЕД КАТО ДЕЙСТВАТЕ С ТЪРГОВСКИ ЦЕЛИ (КАКТО Е ПОСОЧЕНО В ПЪРВИЯ ПАРАГРАФ НА НАСТОЯЩОТО СПОРАЗУМЕНИЕ), ВАШИТЕ ЕЛЕКТРОННИ ЗАЯВЛЕНИЯ ПРЕДСТАВЛЯВАТ ВАШЕТО СЪГЛАСИЕ И НАМЕРЕНИЕ ДА БЪДЕТЕ ОБВЪРЗАНИ ОТ ТАКИВА СПОРАЗУМЕНИЯ И ДА ПЛАЩАТЕ ЗА ТАКИВА СДЕЛКИ. ВАШЕТО СЪГЛАСИЕ И НАМЕРЕНИЕ ДА СТЕ ОБВЪРЗАН ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОННИ ЗАЯВЛЕНИЯ СЕ ПРИЛАГАТ ВЪВ ВСИЧКИ ЗАПИСИ, ОТНАСЯЩИ СЕ ДО ВСИЧКИ СДЕЛКИ, КОИТО ВИЕ СКЛЮЧВАТЕ ВЪВ ВРЪЗКА С ВЪВ ВАШИТЕ ПРОДУКТИ НА КЛАЙМЪТ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ОТ ИЗЯВЛЕНИЯ ЗА ОТМЯНА, ПОЛИТИКИ, ДОГОВОРИ И ПРИЛОЖЕНИЯ, ОБЕКТ НА ВАШЕТО ПРАВО НА ОТТЕГЛЯНЕ НА СЪГЛАСИЕ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ИЗВЕСТИЯ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ, КАКТО Е ПРЕДВИДЕНО В ТОВА СПОРАЗУМЕНИЕ. За да имате достъп и да запазите електронните си записи, може да се наложи да имате определен хардуер и софтуер, които са Ваша отговорност.
|
|
Определения
|
- "Продукти на Клаймът" означава следните елементи, предоставени Ви от нас, независимо от името или марката, самостоятелно или в комбинация помежду си или с хардуер: (i) управление на земеделието, подпомагане при взимане на земеделски решения и прецизен земеделски софтуер под всякаква форма, или софтуер като услуга и подобни продукти; (ii) управление на земеделието, подпомагане при взимането на земеделски решения и прецизни земеделски услуги, включително, например, изображения на място; (iii) интернет страниците, приложенията и технологичните платформи, които предоставят или Ви позволяват достъп до този софтуер или софтуери като продукти за обслужване или услуги; или (iv) цялата свързана документация, актуализации, подобрения, версии и поправки.
|
- "Данни" означава местоположението, полевата карта или граница, времето, климата, агрономиката, загубата на култури, добива на култури, екологичната и земеделската практика, информацията за профила и друга информация и данни, които са качени, въведени, предадени, включени или съхранени към или във Вашите Продукти на Клаймът, директно от Вас или Вашия Търговски Представител или чрез Вашето оборудване.
|
- "Генерирани данни" означава данни, характеристики, функционалност, инструменти, анализи, резултати, прогнози, препоръки и друга информация, генерирана, публикувана, показана, предадена или предоставена в или от Продуктите на Клаймът, различни от Данни, без значение дали са или не са свързани с Данни.
|
- "Търговски представител" означава Вашия дилър, който Ви е продал абонамента за Продуктите на Клаймът.
|